24 października 2013

~ duńskie opowieści

| | 3 komentarze
*

Dania.
Zdjęcia z 2011 roku, a dopiero teraz postanowiłam je tutaj dodać. Pierwszym powodem jest chyba to, że cierpię straszliwie na brak nowych zdjęć i brak czasu, czy też możliwości by chociaż przez chwilę coś popstrykać. Druga sprawa to taka, że 2 lata temu nie za bardzo podobały mi się duńskie kadry, chyba musiałam dorosnąć, by je docenić. Z drugiego powodu wynika jakby trzeci, a mianowicie, skoro zdjęcia nie podobały mi się, szybko o nich zapomniałam, dopiero jak niedawno robiłam porządki w folderach wpadłam na nie i byłam mile zaskoczona, więc postanowiłam się tymi moimi pstrykami podzielić...


edit - 25.10.2013
ale mi miło, że znów docenili! :)















3 komentarze:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw <3 Moja le Chomcia!!!
    pamiętasz O.g.ó.r.k.o.w.aaaaaa ?! :D
    wieczny fan!

    OdpowiedzUsuń
  2. i jeszcze Daaaaania , dobre czasy.... ((;

    OdpowiedzUsuń

follow me

contact me

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Instagram