05 stycznia 2014

~ formidable

| | 4 komentarze
*
modelka: Natalia Dudzińska
pomoc: Adrian Dziadyk 

Nowy Rok, nowe cele, kolejne postanowienia, a przede wszystkim nowe twarze.
I tak właśnie rozpoczęłam rok 2014 od sesji z Natalią.
Uważam początek roku za udany.

Zapraszam was na moją nową stronę na facebooku, gdzie możecie obejrzeć krótki preview sesji z Natalią, czy też obserwować na bieżąco mój nowy projekt pt. "365 days of 2014", trzymajcie kciuki bym dała radę codziennie zrobić jedno dobre zdjęcie :)






4 komentarze:

  1. A jednak znalazło się kilka ciekawych zdjęć, choć na pierwszy rzut wydawały mi się nudne, jak je obrobiłaś wyglądają całkiem fajnie. Najlepsze moim zdaniem 1 i 4 :) Chyba nie powinnam się na ten temat wypowiadać, w końcu Ty jesteś fotografem nie ja. Więc czasami olej to co mówię jak mam zły dzień. / reniik

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby nie blendziarz... :P
    ~Adi ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre wyzwanie dla Dobrego fotografa. Oby tak dalej! praca praca praca. A ja będę co dzień śledzić poczynania nadchodzącej gwiazdy fotografii na Facebooku :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

follow me

contact me

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Instagram