07 grudnia 2015

am i back?

| | 0 komentarze

*

Witam po prawie rocznej przerwie!

...



Dlaczego mnie nie było? Podczas przeprowadzki, mój aparat (stary i zdezelowany, ale jeszcze działający) uległ wypadkowi i uszkodzeniu, na tyle poważnemu, że nie było sensu go naprawiać.
Po tym wydarzeniu zaczęłam uskuteczniać telefon photography moim Alcatelem (5mpix, z AF). Jestem żywym dowodem na to, że nie trzeba mieć jakiegoś super sprzętu, żeby robić dobre zdjęcie. Największym zaskoczeniem, a zarazem wyróżnieniem była publikacja na PhotoVogue. Zdjęcie, które zrobiłam telefonem (w nocy - w trudnych warunkach oświetleniowych) i tylko lekko wyostrzyłam w VSCO.
2015 był pechowym co do sprzętu, bo w maju telefon spadł na podłogę i już z niej nie wstał. Ostatecznie w mojej kieszeni wylądował Huawei z 3.2 mpix aparatem i bez AF. Jak się nie ma co się lubi, to się cyka czym popadnie.
Dziś na nowo zostałam szczęśliwą posiadaczką lustra, a po tak długim przymusowym odwyku niedługo nadejdą nowości.
Tymczasem zostawiam was z Instagramowymi zdjęciami z ostatnich 11 miesięcy!











0 komentarze:

Prześlij komentarz

follow me

contact me

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Instagram